mandag den 28. januar 2013

Halløjsa alle sammen

Tiden flyver afsted..


Der har været lidt stille for mit vedkommen herinde, det er pga. at mine dage går kun med skole, arbejde og træning, så jeg har overhovedet ikke overskud til noget for tiden. I sidste weekend spillede mit hold og jeg kamp mod Esbjerg, heldigvis vandt vi 6-2 wuhuu! 

Lørdag aften stod den på fest, jeg havde egentlig regnet med at det blev en stille og rolig aften, men igen tog jeg ganske vist fejl. Det blev en af de vildeste aftener. Da jeg vågnede søndag morgen, fik jeg et kæmpe chok, jeg vågnede til synet af tatoveringer overalt på mine arme (mig som er så negativ omkring tatoveringer), puha en grim oplevelse. Min søndag stod på tømmermænd dagen lang, ren hygge med min kæreste og en masse afslapning J





Ingen kommentarer:

Send en kommentar