tirsdag den 29. januar 2013

Forandringer.

Træning 

Jeg er personligt utrolig dårlig til at sætte mig et mål og så kæmpe for det. Men her i 2013 har jeg et mål, det er vægttab. Alle har vel en drøm om hvordan ens krop skal se ud, det har jeg i hvert fald. 
Motivationen til at gøre det er virkelig svær at finde, men jeg tror på at hvis man kæmper nok for det, så skal det nok komme på et tidspunkt. Jeg har vedlagt nogle af de tips som jeg selv benytter mig af.

Motivationen 

      1. Indgå i et væddemål med en ven,veninde, kæreste eller en helt anden. Man vil automatisk kæmpe for at den anden ikke vinder, samtidig vil motivationen komme på et tidspunkt.

      2. Målsætning - sæt dig et mål du vil nå inden for et hvis tidsrum. 

      3. Træne varieret så den ene dag måske er hård træning og næste dag er mindre hård.   

      4. Vær positiv - så går dagene meget nemmere. 

      5. Spis sundt - hvis man spiser sundt for man mere energi og har derfor mere lyst til at træne. 

1 ting alle bør huske. Det skal gøre ondt for at tingene skal ændre sig.   

"At ville ville det - er bedre end at ville det!"





Ingen kommentarer:

Send en kommentar